30
Sep

Prijava na delovno mesto - Kaj in kako napisati?

Iskanje zaposlitve je proces, ki zahteva veliko več kot le dober življenjepis. Ena izmed najbolj pomembnih točk, ki lahko odločilno vpliva na vaše možnosti za zaposlitev je prijava na delovno mesto.

 

Spodaj boste našli vse potrebne informacije kako napisati učinkovito prijavo in kako se lahko ponovno prijavite, če ste bili že zavrnjeni.


Kako napisati prijavo na delovno mesto?

Priprava je prva faza. Priporočamo da raziščete podjetje in delovno mesto na katerega se prijavljate saj vam bo to omogočilo, da prilagodite vsebino in ton vaše prijave.

 

Naslednji element je struktura. Uvod, telo in zaključek so osnovni deli vsake prijave. Vključite tudi spremno pismo, ki je vaša priložnost za predstavitev v bolj osebnem tonu. Ne pozabiti vključiti ključne besede iz razpisa za prosta delovna mesta v prijavo saj vam izboljšajo možnosti za uspeh.

 

Pomembno je, da vaša prijava odraža vašo osebnost in profesionalnost. Upoštevajte pravopis in slovnico saj napake delujejo delujejo neprofesionalno in zmanjšajo vaše možnosti za uspeh.

 

Uporabite tudi kvantitativne podatke, da poudarite vaše dosežke in izkušnje (seveda, kjer je to mogoče). Na primer, namesto da bi rekli, da imate "veliko izkušenj s prodajo," navedite, da ste "povečali prodajo za 20% v enem letu."

 

Ta način daje delodajalcu boljšo predstavo o vaših sposobnostih.


Prijava na delovno mesto primer

Prijavljam se na razpis na spletni strani spletnastran.com za delovno mesto Specialist za digitalno oglaševanje na vašem sedežu v Ljubljani. Verjamem, da bodo moje izkušnje in znanje, ki sem si jih nabiral v dosedanjih agencijah izredno dragocene za vaše podjetje.

 

V osrednjem delu vaše prošnje za zaposlitev je ključno, da jasno izpostavite svojo ustreznost za zadevno službo ter pokažete, da ste se dobro informirali o podjetju ali delovnem mestu za katerega se prijavljate. Ta del vaše prijave je namenjen temu, da svoj življenjepis povežete s specifikacijami delovnega mesta, da delodajalec vidi, da ste prava oseba za to delo. Prav tako bi lahko dodali razloge, ki vas vodijo k temu, da se prijavljate prav k temu delodajalcu ali za to določeno pozicijo.

 

Trenutno sem zaposlen na delovnem mestu --------- v podjetju ----, kjer sem napredoval od oglaševalca na različnih platformah kot so Google in Facebook, do trenutne odgovorne vloge v kateri koordiniram delo celotne ekipe v oglaševanju. Moje napredne sposobnosti v komunikaciji, tako pisane kot ustne, ter moje strokovno znanje v marketingu so močno prispevale k mojemu kariernemu napredku. Redno se uvrščam med najboljših deset v mesečnih ocenjevanjih za doseganje mesečnih ciljev. Kot mentor in izobraževalec svojega tima sem pridobil pomembne vodstvene veščine, kar menim, da je v skladu z vašim poudarkom na izobraževanju in usmerjenostjo k strankam.

 

V luči teh izkušenj se počutim idealno usposobljenega za delovno mesto vodja digitalnega marketinga v vašem podjetju, saj razumem pomen usmerjenosti na stranko in učinkovite komunikacije, ki sta ključna za uspeh v digitalnem marketingu.

 

V zaključnem delu ponovno poudarite, zakaj ste s svojimi veščinami in izkušnjami idealen kandidat za delovno mesto in podjetje. Če vam ostane nekaj prostora in ob upoštevanju, da mora biti celotno pismo dolgo največ eno stran, lahko vključite tudi zakaj vas zanima delo prav v tem podjetju.


Na koncu se ne pozabite zahvaliti delodajalcu za čas in pozornost, ki jo je namenil vaši prijavi.

Ponovna Prijava na Delovno Mesto

Zavrnitev ni nujno negativen izid ampak lahko služi kot dragocena učna izkušnja. Ponovna prijava na delovno mesto je odlična priložnost za popravek napak iz prejšnjih poskusov in za predstavitev novih kvalifikacij ali veščin, ki ste jih pridobili v umesnem času.

 

Za uspešno ponovno prijavo morate razumeti zakaj vas niso izbrali v prvem krogu. Osredotočite se na tiste aspekte vaše prijave, ki jih je mogoče izboljšati.

 

V ponovni prijavi ne pozabite vključiti ključne besede ali izraze, ki ste jih morda spregledali prvič. Ne pozabite tudi na pomen profesionalnosti in poznavanja industrije za katero se prijavljate.

 

Vaša ponovna prijava mora odražati ne le vaše tehnične sposobnosti ampak tudi vašo zrelost, zanesljivost in pripravljenost za delo v določenem sektorju. Če razmišljate o usmeritvi v delovno mesto z najvišjimi plačami je pomembno, da pokažete vso svojo strokovnost in zavzetost. 

Ponudba za delo brez razpisa

Če vas zanima delo v določenem podjetju, ki trenutno nima objavljenih razpisov ni razloga za strah. Ponudba za delo brez razpisa je odlična strategija s katero lahko pritegnete pozornost delodajalca.

 

Ključ do uspeha je v tem, da vaša prošnja odraža specifične potrebe in cilje podjetja, kjer želite delati. Da boste to dosegli je nujna temeljita analiza podjetja, njegove kulture in celotne industrije. Vaša prošnja mora biti natančno usmerjena in mora jasno pokazati kako lahko z vašimi veščinami in izkušnjami dodate vrednost podjetju.

 

Vključite konkretne primere iz svoje kariere, ki so relevantni za delo, ki ga želite opravljati. Ta pristop je del širše strategije, kako uspešno iskati novo zaposlitev, ki temelji na proaktivnem pristopu in prikazu vaših sposobnosti na način, ki je privlačen za potencialne delodajalce.

Prijava na delovno mesto zaključek

Na koncu dneva je uspešna prijava na delovno mesto kombinacija več dejavnikov: dobro raziskovanje, pravilna struktura, učinkovita uporaba ključnih besed in sposobnost izkazovanja vaših veščin ter izkušenj na prepričljiv način.

 

Če ste bili enkrat zavrnjeni, to ni razlog za obup. Vsaka zavrnitev je priložnost za učenje in izboljšanje. Izkazovanje vaše strokovnosti ter znanja v vaši prijavi lahko znatno izboljša vaše možnosti za zaposlitev v prihodnosti.

 

P.S. Če potrebujete pomoč smo vam pri agenciji Agado vedno na voljo za vaša dodatna vprašanja.



Deli:

Nazaj na blog

Preverite seznam prostih delovnih mest

Piškotki

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje in zagotavljanje kakovostnih vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih