10
Sep

Kako priti do poklicno usmerjenega kandidata

Obstaja nova vrsta iskalca zaposlitve: karierno usmerjen iskalec zaposlitve, ki ne išče le najbolj zanimive nove službe, temveč tudi zahtevno karierno pot. In takšnega zaposlenega želite zaposliti.

 

Podjetja iščejo karierno ozaveščene zaposlene, ki se bodo povzpenjali navzgor čez celo kariero, saj motivirani ljudje so običajno najboljši člani ekipe. Pojavijo se pravočasno in naredijo veliko več, kot je bilo pričakovano. To so ljudje, ki gredo domov in berejo knjige o svojem področju, ne samo zato, ker želijo biti uspešni na svojem področju, ampak ker jim je to res všeč. S finančnega vidika so karierni delavci zelo smiselni, ker imajo večjo verjetnost, da bodo angažirani, visoko produktivni in bodo v podjetju ostali dlje kot kandidati brez kariere.

 

Kako lahko v svoje podjetje privabite tako pridnega iskalca zaposlitve? Zaposleni, ki se zavedajo svoje kariere, imajo na splošno vizijo svoje prihodnosti, ki jih spodbuja k učenju in rasti. Da bi jih pritegnili, se morate vključiti v njihovo prihodnost, ne samo sedanjost.

 

Tu so 4 načini, kako pritegniti poklicne možnosti:

 

1. Razvijanje kulture učenja

 

Zaposleni pogosto zapustijo podjetje, ko čutijo, da so se v trenutni službi naučili vsega, kar želijo, in želijo iskati nove izzive. Čeprav je stabilna plača eden od razlogov, da ostanemo pri svojem sedanjem delodajalcu, karierni delavci želijo več. Za privabljanje iskalcev zaposlitve je pomembno, da zavestno razvijate in nadgrajujete učno kulturo ter ponudite karierne priložnosti.

 

2. Jasno razložite svoje poslanstvo

 

Iskalci zaposlitve, ki se zavedajo poklicne poti, nočejo delati v vsakem podjetju. Današnji zaposleni, zlasti milenijci, želijo delati v podjetju, ki ima jasno poslanstvo in namen. Ko gredo v službo, želijo začutiti, da se nekaj spreminja. Poiščite razlog, ki ustreza vaši glavni poslovni vlogi. Bolj, ko bodo objavljene vaše pobude za družbeno odgovornost, bolj poklicno ozaveščene kandidate boste pritegnili.

 

3. Predstavite prilagojene prednosti

 

Samo visoke plače morda ne bodo dovolj za privabljanje ali zadrževanje strokovno ozaveščenih kandidatov. Mogoče iščejo službo, ki ponuja druge ugodnosti, kot je ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem. Pomembno je, da ste podjetje, ki skrbi za zaposlene in ponuja ugodnosti, ki ustrezajo potrebam zaposlenih. Prepričajte se, da dobro razumete prednosti, ki vašim ljudem pomenijo največ, ne glede na to, ali gre za priložnosti za delo na daljavo, prilagodljiv urnik ...

 

4. Pokažite jasno karierno pot

 

Za konec: najpomembnejše za privabljanje iskalcev zaposlitve, ki se zavedajo poklicne poti, je ponudba trdne in obetavne poti v vašem podjetju. Aktivno bodo iskali delodajalce, ki bodo lahko pokazali pomembne, resnične, navzgor usmerjene priložnosti za rast. Razmislite o spodbujanju naprednih zaposlenih.

 

Upoštevajte, da jutrišnji kandidat ne bo navdušen zgolj z opisom delovnega mesta. Iščejo kariero, ki jih spodbuja in motivira, ter podjetje, ki je inovativno in vlaga v kulturo. Proaktivno nadaljujejo svojo kariero, ne samo prihodnje delo. Ne bojijo se zamenjave službe, da bi lahko hitreje napredovali. Verjetnejše pa je, da se bodo premestili v podjetje, ki je bolj ozaveščeno za kulturo. 

 

Če želite najboljše, vam bo Agado omogočil hitrejše sprejemanje kakovostnih kandidatov.

Nazaj na blog