30
Aug

Postopek zaposlovanja

Kje se postopek zaposlovanja konča? Izbrali ste ožji izbor, zaslišali in najeli ... in zdaj?

 

Za zagotovitev, da se kandidat pridruži novi agenciji, je najpomembnejše oceniti, kako se prilagaja novemu okolju. Kje pa se to nadaljevanje ustavi? Če želite razrešiti to negotovost, so tukaj naši nasveti za zagotovitev uspešne uvrstitve:

 

1. Naredite načrt vkrcanja in vadbe

 

Razvoj in podpora zanesljivega programa sta ključnega pomena ne le za uspeh vaše ekipe, temveč tudi za produktivnost in dolgo življenjsko dobo vaših zaposlenih in podjetja kot celote. Številni podjetniki se bodo v prvih 12 mesecih soočili s 60 % prometa novih kandidatov, toda kaj pričakujete, če niste zagotovili potrebnih virov in podpore?

 

Običajno bodo zaposleni z najvišjo stopnjo uspeha šli skozi dobro premišljeno integracijo v podjetje. Nikoli ne smemo spregledati pomena vkrcanja v procesu zaposlovanja. Vendar ne morete pričakovati, da bodo vaši novi zaposleni presegli ali dosegli cilje, če niste zagotovili zadostne podpore.

 

2. Bodite angažirani med odpovednimi roki

 

Sodelovanje s kandidatom skozi celoten postopek je bistvenega pomena za ustvarjanje začetnega in trajnega vtisa. Naj kandidat ne pozabi, zakaj želi sodelovati z vašim podjetjem. Če je mogoče, predlagajte predstavitev v pisarni, jih odpeljite na kosilo ali povabite na sestanek ekipe. Raziskave kažejo, da 76 % novih kandidatov meni, da je socializacija najpomembnejši del njihove nastanitvene izkušnje, zato imejte to v mislih. Če ste v fazi razgovora svoje vrednosti uskladili z njihovimi, se prepričajte, da izpolnjujete to obljubo o uskladitvi.

 

3. Boj proti 90-dnevnemu potopu

 

Ko se kandidat prilagodi svoji novi vlogi in se počuti zadovoljen s svojimi nalogami, je naravno, da izgubi motivacijo. Znan tudi kot "90-dnevni potop", kjer po 90 dneh izgine začetno obdobje "medenih tednov" in začne se resničnost nove vloge; povzroči zmanjšanje motivacije in uspešnosti.

 

Kandidat hitro ugotovi, ali mu vloga / podjetje / kultura ni primerna, a pogosto ostane še eno leto, da ne bo negativno vplivalo na življenjepis. Dejansko 46 % novih delavcev ne uspe v 18 mesecih in šele v prvih 90 dneh se kandidat odloči, ali bo dolgoročen.

 

Kaj povzroča "90-dnevni potop"?

 

Spremembe v okolju lahko močno pritiskajo na kandidate na delovnem mestu in zunaj njega. Občutek osamljenosti se lahko pojavi, če v podjetju nimate nobenih povezav in če resničnost vloge morda ne ustreza pričakovanjem kandidata. Zato je treba uskladiti cilje kandidata in stranke. Boj proti neskladnosti:

 

1. Ustvarite jasno opredelitev odgovornosti in pričakovanj.

2. Dogovorite se za poskusno dobo, saj so rezultati najbolj vidni prvih 90 dni.

3. Dogovorite se o načinu merjenja in preverjanja.

 

Predlagamo uvedbo nevtralne stranke (izvršni trener), ki lahko zagotovi platformo za širšo in bolj odprto razpravo. Tako kandidat kot stranka se lahko samozavestno pogovarjata in si skupaj prizadevata za uspeh.

 

Kakšne koristi boste videli?

 

Vlagajte v svoje ljudi in oni bodo vlagali v vas. Najem novih zaposlenih z viri za izboljšanje njihovih veščin bo zagotovil hiter začetek njihovega dela in doseganje želenih rezultatov. Nepripravljenost za vlaganje v razvoj vaših zaposlenih bo verjetno le porabila več denarja za pridobivanje novih kandidatov.

 

4. Bodite odgovorni

 

V večjih kadrovskih agencijah običajno prevzamejo vodilno vlogo pri pridobivanju novih talentov. Kdo pa bo prevzel vodstvo? Kdo sodeluje s kandidatom in kdo je odgovoren pri pripravi načrta vkrcanja? Vedno imejte nekoga, na katerega se lahko zaposleni zanesejo. Bodite pripravljeni na vsa vprašanja.

 

Ne pozabite, da boste z novimi kandidati na krovu zagotovili, da boste izstopali od svojih konkurentov in boste vodilna agencija pri iskanju vrhunskih talentov.

 

 



Deli:

Nazaj na blog

Preverite seznam prostih delovnih mest

Piškotki

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje in zagotavljanje kakovostnih vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih