30
Jul

7 nasvetov o kadrovanju v 2020

Najnovejša svetovna pandemija je vplivala na naše življenje in nikoli ne bo šlo vse nazaj na stara pota. Vpliv COVID-19 je ogromen, pandemija pa bo vplivala tudi na številne sektorje. Veliko ljudi je izgubilo službo, drugi so prisiljeni delati od doma, ostali pa morajo za vedno spremeniti način dela.

 

Na kadrovski sektor vplivajo vsi ukrepi, ki jih moramo vsi sprejeti, da preprečimo širjenje virusa. In ta kriza je kadrovskim strokovnjakom dala misliti o svojem delu, zato bomo letos doživeli premik v kadrovski praksi. Več prijav bo na delovnih mestih, saj je veliko brezposelnih zaradi pandemije in kadrovci se bodo morali spoprijeti s številnimi izzivi.

 

Opravljenih je bilo več razgovorov z več kot 200 kadrovskimi strokovnjaki v sklopu raziskave, v kateri se je pokazalo 7 nasvetov, ki jih morate, kot zaposlovalci izvesti do konca leta 2020.

 

1. Naj ljudje vedo, da imate odprta prosta delovna mesta

 

Svetovna pandemija je spremenila način, kako delamo in živimo za vedno. In ker je veliko ljudi izgubilo službo, lahko domnevamo, da podjetja ne iščejo kandidatov. Medtem, ko so nekateri sektorji bolj prizadeti, drugi uspevajo v tem obdobju. Če želite imeti kandidate za odprta delovna mesta, morate ljudem sporočiti, da zaposlujete.

Obstaja veliko možnosti, kako lahko oglašujete priložnosti v svojem podjetju, vključno s periodičnimi objavami na LinkedInu, Instagramu, Facebooku ali Twitterju.

 

2. Prenovite postopek zaposlovanja

 

Zdaj, ko se je treba izogibati sestankom, je verjetno, da se bo postopek zaposlovanja v celoti preusmeril na spletna srečanja. To bo resničen izziv, saj se lahko številnim delodajalcem in kandidatom pojavijo težave z internetno povezavo ali napravami. In veliko intervjujev bi bilo mogoče odložiti, kar otežuje vaše delo kot zaposlovalca.

Premislite svoj postopek zaposlovanja in poiščite načine, kako poenotiti postopek, tako za vas, kot za prijavljene.

 

3. Uporabite testne platforme

 

Pomembna sestavina postopka zaposlovanja je tehnični preizkus, pri katerem zaposlovalci iščejo, ali ima vlagatelj potrebne tehnične spretnosti. Običajno so jih izvajali strokovni delavci, zdaj pa je ta postopek mogoče opraviti samodejno.

Številne platforme vam nudijo možnost oblikovanja spletnega testa za prijavitelje. Za vsako vprašanje lahko nastavite čas in vsi podatki bodo shranjeni v preglednici.

 

4. Preklopite na spletno stran

 

Postopek prijav verjetno ne bo takšen, kot je bil pred to pandemijo. In zaposlovalci ga morajo preusmeriti na splet, saj bodo še nekaj časa na voljo ukrepi distanciranja. Zahvaljujoč današnjemu tehnološkemu napredku lahko vodite spletna srečanja z več kot 15 udeleženci, delite zaslone in pripovedujete zgodbo vašega podjetja.

 

5. Poiščite ustrezne ljudi z delovni spretnostmi

 

Obstajata dve vrsti ljudi: tisti, ki radi delajo od doma in tisti, ki ne. Na žalost se bodo morali mnogi prilagoditi delu od doma, zato morate iskati veščine, ki kažejo, da lahko kandidati to uspešno opravijo. Znati morajo upravljati svoj čas in delovni prostor ter učinkovito komunicirati.

 

6. Preglejte vse opise delovnih mest in vloge, ki so na voljo znotraj podjetja

 

Pandemija vpliva na vsako domeno, zato bodo morda potrebne tudi nekatere spremembe znotraj vašega podjetja. To pomeni, da so se morda nekatere zahteve spremenile. Mogoče pa morate zapreti nekaj odprtih delovnih mest in odpreti druge, primernejše za delovno silo in dejansko stanje. V ponudbi za zaposlitev se lahko spremenijo manjše spremembe, zato jih je bolje pregledati, preden začnete iskati kandidate.

 

7. Izvajajte tehnike zadrževanja zaposlenih

 

Eden najbolj zahtevnih delov procesa zaposlovanja je zadnji korak, zadrževanje zaposlenih. Vsi zaposleni morajo biti vključeni v procese v podjetju, da bi spodbudili občutek skupnosti in pripadnosti. Skupaj smo v tem in četudi je vez med člani ekipe in kolegi težje okrepiti, se lahko vsi soočimo s tem.

Priporočljivo je negovanje okolja, v katerem se ljudje spodbujajo, da govorijo in delijo svoje mnenje.

 

Postopki zaposlovanja ne bodo nikoli enaki in kadrovalci morajo kreativno razmišljati o inovativnih načinih za vodenje razgovorov. Medtem ko se nekatere od teh dejavnosti lahko izvajajo na spletu, nekatere potrebujejo boljše načrtovanje. Preglejte prosta delovna mesta v podjetjih, prestavite postopek razgovorov na spletu in uvedite učinkovite tehnike zadrževanja zaposlenih.

 



Deli:

Nazaj na blog

Preverite seznam prostih delovnih mest

Piškotki

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje in zagotavljanje kakovostnih vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih