Kot kadrovalec je pot do iskanja pravega kandidata dolga. Pisanje pravega nabora delovnih obveznosti z objavo na ustreznih portalih in izbiro pravega konkurenta, ki se bo idealno vklopil v vaše podjetje, je težak podvig.
V primeru, da poskušate olajšati svoje neskončne dnevne naloge, je tukaj nekaj trikov, s katerimi boste bolje porabili svoj čas in postali učinkovitejši zaposlovalec.
PRIPRAVITE USPEŠEN ZAPOSLITVENI OGLAS
To bi moralo biti samoumevno, saj je veliko delovnih mest polno napak in odvečnih informacij. Poskrbite, da bo vaš oglas brezhiben.
Ali naziv delovnega mesta natančno odraža zaposlitev? Večina kandidatov išče delo po nazivu, zato je važno, da prilagoditev naslov in pritegne tiste, ki imajo iskan nabor spretnosti.
Ne preurejajte novih oglasov iz preteklih objav. Čeprav bi lahko uporabili že narejene formate, da bi zmanjšali čas objave zaposlitve, posodobite vsako zaposlitev in jo izdelajte tako, da boste pritegnili optimalno množico nadarjenih kandidatov.
POSODOBITE SVOJO HR PROGRAMSKO OPREMO
Preden naredite kakršenkoli pravi korak v ciklu zaposlovanja, zagotovite, da je vaša kadrovska programska oprema vrhunska in ustreza vašim zahtevam. Številne naprave pomagajo mehanizirati ukrepe za rekrutiranje, kot npr. avtomatski odgovor na prijavo za zaposlitev ali izdelava vprašalnika za prijavo.
Ste se že kdaj prijavili na delo, pripravljeni na nove zaposlitvene priložnosti, pa nikoli niste prejeli odziva? Brez dvoma bi se lahko vsi strinjali, da se nam je že zgodila ta situacija.
Kadrovsko programiranje mora biti v koraku s trendi. Vaša velika prednost je lahko robotizirano programiranje, ki zmanjšuje stroške in pomaga ohranjati usklajen cikel zaposlovanja.
IMEJTE JASNO POSLANSTVO
Poskrbite, da bodo vaši osrednji cilji in lastnosti prisotni na vaših socialnih medijih. Na primer, iskalci dela se nagibajo k organizacijam, ki imajo jasno poslanstvo in si prizadevajo za svoja prepričanja.
Zagotovite, da se vaš glavni cilj in lastnosti pokažejo prek vaših socialnih medijskih kanalov in spletnega mesta. Prav tako lahko razmislite o trenutnem sporočanju glavnega cilja organizacije v svojih oglasih za delo.
ZBERITE EKIPO ZA MARKETING
Spletni mediji krepijo vašo množico sledilcev in prepoznavnost. Če ima vaša organizacija dobro in jasno prepoznavno blagovno znamko in odlično družbeno prisotnost, boste odkrili, da bodo prosta delovna mesta pridobila kakovostne kandidate.
Ena od prednosti uporabe spletnih medijev na ta način je, da lahko vaši sledilci ali zaposleni delijo vaše objave s svojo publiko. Prav tako lahko vaše objave dosežejo kvalificirane ljudi, ki še ne iščejo novih zaposlitev, vendar jih zanima, kaj boste povedali in delili.
UPORABLJAJTE OCENJEVANJA IN TESTE
Najboljši strokovnjaki za upravljanje talentov uporabljajo teste kot izbirni filter v zaposlovalnem ciklu. Ocene vam pomagajo ugotoviti, kdo najbolje ustreza delu in kdo ne.
Preizkusi se lahko uporabijo za ovrednotenje posebnih zmogljivosti, karakternih lastnosti ali sposobnosti.
NAREDITE UPORABNIKU PRIJAZEN POSTOPEK PRIJAVE
Pomembno je, da imate v mislih idealnega zaposlenega, ko načrtujete svoj prijavni cikel. Ne naredite obsežnega cikla, v katerem potrebujejo iskalci dela izpolniti veliko strani in polj.
Na vaši strani niso prisotni dolgo časa, zato hitrejša kot je prijava na delovno mesto, več je možnosti, da bodo izpolnili prijavo.
Zaposlovanje pravega kandidata je lahko zastrašujoča naloga za vsakega zaposlovalca, vendar obstaja več trikov, ki jih je mogoče uporabiti, da bo postopek lažji in bolj učinkovit. Z upoštevanjem teh šestih nasvetov lahko kadrovniki izboljšajo svoje proces zaposlovanja in pritegnejo najboljše talente v svojo organizacijo. S temi strategijami lahko zaposlovalci prihranijo čas in energijo, medtem ko prepoznajo prave kandidate za doseganje ciljev svoje organizacije.