V povprečju traja razgovor 23 dni na kandidata. To ne vključuje časa, ki je potreben za iskanje, preverjanje in stik z vsakim kandidatom za fazo razgovora. Zaposlovanje je časovno in delovno intenzivno. V blogu govorimo o nekaj trikih za uspešno zaposlovanje, s katerimi boste bolje porabili svoj čas in postali učinkovitejši zaposlovalec.
Spremembe pri zaposlovanju
Začetek leta 2023 prinaša izzive v svet zaposlovanja. Vse večja potreba po spletnih rešitvah pomeni, da se morajo ekipe kadrovalcev hitro prilagoditi novemu okolju. Na srečo obstajajo nove bližnjice in orodja za produktivnost, ki jih lahko vaša ekipa uporabi za pospešitev zaposlovanja.
Agilne kadrovske ekipe vedo: vsaka malenkost, ki jo lahko storite, da hitreje najdete in zaposlite kandidate, je zelo pomembna v tekmi za vrhunske talente. Narediti več z manj je že dolgo cilj teh ekip. Torej, ko je leto 2023 v polnem razmahu, uporabite nekaj teh trikov za zaposlovanje, ki bodo delovali v vašem podjetju. Tukaj je opisano, kako lahko letos pospešite zaposlovanje.
Avtomatizirajte postopek izbire kandidatov
Nova spletna orodja za zaposlovanje omogočajo enostavno odkrivanje najbolj kvalificirane osebe za vsako odprto delovno mesto. Programska oprema za zaposlovanje lahko avtomatizira stvari, kot je iskanje kandidatov, komunikacija, umestitev oglasov za delo, ankete o kandidatih in drugo. Uporabite programsko orodje za zaposlovanje, da nenehno in samodejno dodajate kakovostne kandidate na svoj seznam.
Lahko tudi preizkusite orodje umetne inteligence, da pospešite postopek intervjuja z uporabo testov iz resničnega sveta za oceno netehničnih veščin, nato pa ocenite najboljše kandidate, ki bodo prešli na naslednjo stopnjo. Za majhne kadrovske ekipe, ki želijo povečati angažiranost svojih kandidatov, sta avtomatizacija in umetna inteligenca dva najhitrejša trika pri zaposlovanju za pospešitev vašega procesa.
Seznanite se s trženjem zaposlovanja
Razmislite o svojem obstoječem postopku zaposlovanja. Ko se kandidat vključi v vaše podjetje, spozna vašo blagovno znamko, kulturo podjetja in priložnosti za karierno rast. Ni pomembno, ali z vašim podjetjem sodeluje enkrat prek strani za zaposlitev ali pa postane vaš zaposleni; nekdo, ki izkusi vaš proces zaposlovanja, dobi globlji vpogled v vaše podjetje.
To predstavlja odlično priložnost, da trženje zaposlovanja aplicirate na vaše podjetje. Trženje zaposlovanja je način za privabljanje nadarjenih posameznikov z uporabo tradicionalnih tržnih metod. Vzemite izkušnjo kandidata, kot priložnost za trženje in obravnavajte proces zaposlovanja tako, kot bi obravnavali prodajo.
Zgradite nabor talentov
Zbirka talentov je vir, ki deluje proaktivno za vas. Prav tako je zbirka tudi seznam ljudi, s katerimi lahko stopite v stik, ko se odpre delovno mesto, ki ustreza njihovemu naboru spretnosti.
Običajno je zbirka talentov sestavljena iz posameznikov, ki so se odzvali na vhodno trženje zaposlovanja, kandidatov, ki so se v preteklosti prijavili na delovna mesta in priporočenih kandidatov, s katerimi ste ohranili stik. So nekoliko preverjeni in poznajo vaše podjetje, kar skrajša čas od prvega stika do podpisa pogodbe. Če z namenom zgradite nabor talentov, vaši ekipi ni več treba vsakič začeti od začetka, ko se odpre položaj.
Uporabite video, da dosežete in se povežete z več kandidati
Osebni pogovor s kandidati je pogosto eden najbolj zamudnih vidikov preverjanja in zaposlovanja. Na srečo so video intervjuji v podjetjih po vsem svetu v porastu. Enosmerni video intervjuji so odličen način za preverjanje kandidatov. Za zaposlovalce je bolj učinkovito, da si ogledajo vnaprej posnete odgovore, kot da načrtujejo osebne sestanke z vsako posamezno osebo. Pregled kandidatovega življenjepisa skupaj z vnaprej posneto video vsebino lahko skrajša čas, potreben za iskanje in najem prave osebe.
Video je tudi dobro orodje za doseganje večjega občinstva kandidatov z osebno noto. "Uporaba socialnih medijev za doseganje kandidatov" je eden izmed bolj utrjenih trikov pri zaposlovanju; uporabite video, da predstavite delovno mesto. Objavite tudi videoposnetke dogodkov v vašem podjetju, vsakdanje videoposnetke vaših zaposlenih in hitre posodobitve novic o velikih podjetjih.
Standardizirajte čim več
Za majhne kadrovske ekipe lahko standardizacija poenostavi večino najbolj zamudnih delov zaposlovanja. Drugi triki za zaposlovanje vključujejo uporabo predlogov, s katerimi poenotite svoje opise delovnih mest, vabila na razgovore in pisma o zavrnitvi.
Ne samo, da bo to prihranilo čas vaši kadrovski ekipi, ampak ima tudi koristi za vaše kandidate. Prvič, ustvarja povezano izkušnjo vaše blagovne znamke za kateri koli del vašega podjetja, ki ga najamete. Drugič, standardizacija pomaga izenačiti konkurenčne pogoje za kandidata ne glede na njegovo ozadje ali življenjepis. Preizkusi, ki temeljijo na spretnostih, lahko naredijo zaposlovanje bolj raznoliko in vključujoče.
Potrebujete pomoč pri iskanju kadra?
Agado nudi kadrovske rešitve pri iskanju kandidatov za vaša razpisana delovna mesta, vam z veseljem pomagamo pri iskanju in selekciji. Lahko nas kontaktirate vsak delovni dan na e-mail info@agado.si ali na telefonsko številko 041/616-998.